Boze fans van gecancelde Netflix-serie plaatsen internationaal billboards voor campagne

Fans van de Netflix-serie Warrior Nun (2020–2022) leggen zich niet bij de cancelling neer. Moeite noch kosten worden gespaard om zowel bij Netflix als bij andere streamingdiensten aandacht te vragen voor de serie, nu zowel nationaal als internationaal. Eerder werden al billboards geplaatst in New York City en Los Angeles, maar nu ook in Londen.
Save Warrior Nun
In december maakte Netflix bekend na twee seizoenen niet langer met de serie door te gaan en dat ondanks de perfecte score die de productie ontving op Rotten Tomatoes. De verbazing was alom bij abonnees, dit is een van Netflix' best bekritiseerde projecten. Fans spanden zich massaal in om de serie nieuw leven in te blazen, hetzij bij Netflix, hetzij bij een andere streamingdienst. Zowel de tweets als de billboards bevatten de hastag #SaveWarriorNun in een poging de boodschap te verspreiden en zo hopelijk de serie te redden.
De kracht van fans
Momenteel is er in de Britse hoofdstad één billboard van de serie te zien. Deze zal tot 10 maart blijven hangen. Vanaf morgen zal er een billboard bij komen, ook deze zal een poosje blijven hangen, tot 18 maart. Het lijkt erop dat de strijd niet snel opgegeven zal worden en wie weet zullen we in de nabije toekomst de wens voor een derde seizoen in vervulling zien gaan.
Meer Netflix
Elke week het meest gelezen Netflix-nieuws in je inbox? Meld je aan voor de Netflix-nieuwsbrief!




7.0






































































