Loveblackcat2 heeft 2147 reactie(s) geplaatst.
De buurjongen is knettergek van kinds af aan. Zeer gevaarlijk! Omdat Hij vroeger ooit zijn zusje van de schommel heeft zien vallen en daardoor werd zij extreem gehandicapt en gevaarlijk. Ze heeft vroeger haar ouders omgebracht. De jongen heeft zijn gevaarlijk zusje jarenlang opgesloten en verzorgd. Totdat ze ontsnapt. Maar de jongen vind haar en breekt haar nek.Maar omdat hij een zusje wil. Blijft hij jonge meiden vangen en verzorgen alsof die MarryAnn zijn.Een meisje van de bar en het buurmeisje Jennifer Lauwerence.Er is 1 probleem nu heeft hij 2 meiden in zijn huis maar het horen er maar 1 te zijn. Het barmeisje wordt daardoor ook vermoord en Jennifer opgesloten./Filmfout:Er staat een babyfoon daar maar ook in de huiskamer. Ipv dat ze schreeuwde want opdat moment was er politie in huis.Nee ze was gewoon stil bezig om haarzelf loste krijgen. Politieman werd ook vermoord./Al met al deze film behoord een super spannende film te zijn met twee bekende filmactrices gespeeld door Elisabeth Sue en Jennifer Lawrens. Helaas vond ik het maar zeer matig gespeeld. Soms zelfs zeer voorspellend.De film is een zeer slecht script. Op het eind van de film liet men zien. Dat de jongen op vroegere leeftijd geslagen werd door zijn moeder.Ze zei vroeger dat hij zelfs MarryAnn moest zijn. Blijkbaar waren de de ouders van het schommelongeluk ook getraumatiseerd./Als de regisseur het bedoeld heeft dat de jonge jongen nou als kind zijnde verkleed was als een meisje en zwaar gek was vroeger en in de tijd van nu dan had het filmscript wel beter geweest. Dit kwam wat mij betreft in deze film niet naar voren. Het is teveel gissen. Je zag wel dat de jongen opgesloten werd. Met andere woorden nog maar een vervolg film en maar precies hetzelfde. Nee liever niet. Filmcijfer had moeten worden zijn 8 maar ik geef helaas een 3. Ik vond de film dus tamelijk slecht en wat mij betreft geen film aanrader.
Deze film is te zien op tvzender Horrorchannel
Geweldige film wat erg veel in het bos afspeeld. De moeder en haar zus en het kind Heidi hebben een bepaalde gemetetische Gave. De moeder van Heidi weigert dat eigenlijk al jaren door pillen in te nemen. De moeder van Heidi is zeer knap. Maar haar rol in deze film vind ik zeer Zwaar Irritant ze geloofd niets zelfs haar kind en zus niet. Later in de film dan moet ze het allemaal wel geloven. En ze blijven daar wonen.Filmcijfer toch nog een 8. Net als in deel 1 wat op waarheid gebeurd is. Vermoed ik ook dat dit ook wel eens echt gebeurd zou z iijn. Waarom? Ze laten namelijk na de film de echte familie zien. Vandaar.
Prachtige leuke filmtitel want de titel van deze film is ITSY BITSY. en je ken gelijk al weten waar het over gaat.Want er is er een liedje over gemaakt. ItsyBitsySpider.FilmCijfer 8.Toch waren er zeer spannende momenten erbij. Ikzelf had eigenlijk allang niet meer in dat huis gebleven. Levensgevaarlijke spin in huis en dan heeft men er ook nog in geslapen. /De volgende eigenaar gaat er vast wonen of het is iemand van de verhuizers. Als dat zo is dan komt de koffer inclusief spinnen weer bij dezelfde vrouw met kids. Maar dat zien we vast en zeker in een vervolg.Of een vervolg met de nieuwe huiseigenaar.Wie weet.
Geweldige film uit 2016.Gebasseerd op de Echte Bruce Lee.Een grootheid in Kung-Fu. Je moet echt wel een fan zijn van deze sport of ge inspireerd geraakt zijn door Bruce Lee. /Degene Die deze filmrol op zich neemt als Bruce is een zeer getalenteerde Kung-Fu man. Maar ik zag ook dat de andere man gekleed in een oranje gewaad. Toen deze2 het uitvochten en zelfs later met zn 2tjes gingen vechten, ook heel erg goed.Het is echt in d e genre van Bruce Lee Films. Ik geef als kijker een filmcijfer een 9
Die hele Anthony Hopkins met die enge ogen en acteervermogen vind ik 1 van de allerslechtste acteurs ooit. Ook hier weer Silence of the lambs. Waardeloze zeer zieke kopte film/JA HANNIBAL RISING . EEN FILM UIT 2007 JA DIE IS STEENGOED GESPEELD. MAAR DAT KOMT VOORNAMELIJK DOORDAT HANNIBAL STEENGOED GESPEELD WORD DOOR EEN ANDERE ACTEUR.( in die film laat men echt heel erg goed zien hoe Hannibal zo gek is geworden).Alle films vind ik van Hannibal echt niet goed!Maar ja dat is mijn mening. Ik geef The Sience Of The Lambs een filmcijfer daarom ook een matig 6.
De eerste 30 minuten erg leuk.. Maar toen torture. Daar hou ik niet van.
Deze film is omschreven als een horror film en tevens een thriller./mijn mening is dat het geen van beiden is. Een ongelooflijke flauwe B film is het! Zonde van mijn tijd.Een donk e re gestalte die zic h heel af en toe laat zien aan de filmkijker. Maar als de desbetreffende acteur iets voelt in die richting, dan zien ze totaal niets. Aan het einde van de film word er een zwaar gevaarlijke oranjegeklede crimineel zijn armen er af gehaald maar hoe je weet het niet. Blijkbaar valt dat laatste dan onder horror./Wesley Snipes ook wat ook een waardeloze B acteur zeg. Net zoals de Steven Seagal trouwens. Bah . Ik moet bijna kzekotseng.Totaal geen aanrader ook al heb ik de gehele film gezien.Filmcijfer min 10.
Hier en toch wel spannend. Ook al vond ik de film erg moeilijk. Ik zelf heb twijfels of ik het wel of niet een goeie film vond. Ik heb ondanks dat toch een filmcijfer 5 gegeven. Niet slecht maar ook niet ontzettend goed.
In het echt gaat het ook op deze manier gebeuren. Dat alle Gelovigen inclusief babies verdwijnen in 1 oogwenk en opgenomen worden in de Hemel.Geweldige film met Nicolas Gage. Filmcijfer onnatuurlijk een dikke vette 10
Tip als je deze film ziet. Dan moet je eerst naar de namen luisteren wie iedereen is. Bij een 3 personen bijv. Case en Jansen zoek je bij de desbetreffende film onder het kopje VOLLEDIGE CAST. Aan de hand van dat gegeven ben ik er precies erachter gekomen Hoe de film heet op de Horrorchannel. Daarop gaf het aan JOURNEY OF THE CENTER OF THE EARTH UIT 2008.Op deze site zijn er al 3 films uit 2008 met dezelfde naam. Moeilijk maar toch gevonden.Verder notebene zijn er zelfs ook nog Dezelfde film maar dan met een ander jaartal. Zo moet je deze film dus zoeken./Ik heb de film gezien en ja hij is echt superleuk. Grote spinnen. Vier knappe meiden in een vreemde wereld. En ook is er een soort onderzee boot die dwars door de kern van de wereld genaamd aarde heen boort.Deze willen de meiden ophalen. Maar hoe men nog teruggaat weet ik niet.Filmcijfer toch een leuke 7
Deze film gezien op schotel tv zender SONY movie. Ik denk dat deze film ook in STRIP is uitgebracht. Tenminste die sfeer geef het me. Fillmcijfer 8
Leuke ouderwetse vintage film.Thriller is best wel leuk uit 1960. Filmcijfer 7
Leuke film met een grote haai. Het is het gemiddelde van een prehistorische reuzenhaai de Megalodon en een gewone haai. Deze super haai is ook zeer mega mega groot.Prachtige mooie vrouwen en mannen komen hier invoor. Filmcijfer toch een 7
Ik vond dat LENA gespeeld werd door Nathalie Portman heel veel weg heeft van De Game Idool Tombraider.Zij had net zo goed wat mij betreft die filmrol mogen hebben in de nu spelende Tomb raider films/In deze film worden er 4 vrouwen DNA dokters eropuit gestuurd om een groot probleem op te lossen wat verschillende mannelijke teams niet is gelukt.Raar maar waar./De man van Lena heeft zichzelf opgeblazen in de vuurtoren dat werd bevestigd op beeld en vastgelegd./Na 1 jaar later komt haar man thuis en raakt het ziekenhuis in. Maar ik weet zeker dat is haar echte man niet. Het is een kopie./ waarschijnlijk na een zeer lang gesprek blijkt Lena als enige overlevende te zijn.Klopt want volgens mij is de kopie van Lena opgeblazen in de vuurtoren. Zodoende kwam er brand. En alles werd weer zoals het was Alhoewel ikzelf wel vond dat er erg mooie planten groeiden.De film kan je enigsinds omschrijven. Wat gebeurt er om met DNA materiaal te knoeien.Dieren en planten en natuur en mensen veranderen. /Op het eind van de film lijkt het alsof de ogen van Lena veranderen wanneer ze een omhelzing krijgt van de man die ze lief heeft./Maar...de alien kopies zijn toch dood gegaan? Vanwege alle twee een handgranaat opgeblazen./Verder ik vind het goed gespeeld. Sommige beelden zijn wat absurd en abstract. Filmcijfer toch een 9
Ja zo ben ik wel groot fan van Natascha Henstridge. In het begin van deze film vindt ik de film wel goed. Maar op het moment dat het vreselijkste wezen hier een rol speelt. Ja dan hoeft het voor mij niet meer.Helaas heb ik wel de film uitgekeken. Maar wat zonde van de film zeg. Een min 10 van mij als filmcijfer. Ja een waardeloze film.
Ja je hoort er wel eens wat over. Ben jij al eens geweest in een Escape Room? Nee, ik niet en nooit zal dat ooit gebeuren want ik hou zelf niet van kleine benauwde ruimtes ook al ben ik wel een puzzelverslaafde./ Ik had verwacht dat iedereen wel in leven zou blijven, want ja het is maar een spel, niet waar? Nou hier is echt grondig onderzoek na gedaan naar iedere kandidaat. Wat ieder ooit eens op zijn of haar geweten heeft staan./ Steengoeie zeer enge film. Het is geen horrorfilm maar wel een super thriller./Ik voel dat er wel een vervolg film komt. Want aan het einde van de film wil degene die het heeft overleefd het dolgraag willen weten wie hier achter zit.Steengoeie thriller verdient als Filmcijfer een 9
Creep 2 is iets beter als deel 1 maar eigelijk ok een waardeloze fim ook al versneld gezien/In deze film komt er in de 1e vijf minuten ook een man.Deze raakt dood.Later reageert Sara op dezelfde camera advertentie. Dezelfde Aaron de gek./ook zegt hij dat hij een seriemoordenaar is en laat hij ook een videofilm zien van 1 van zijn vorige slachtoffers./ook gaat hij poedelnaakt voor haar staan en ook zij doet hetzelfde maar dat ziet hij wel en de filmkijker niet./ergens op het einde van de film zijn ze alletwee in een bos.Hij heef tg een groot gat gemaakt.Hij vermoord Sara althans een poging.Legt haar achter een boom en later in het gat gewond. Hij kruipt er langzaam uit.Bij het gat ligt een schep die zij vind en slaat hem ermee op zijn kop. Daarna zwart beeld. Kort daarop zie je haar weer lopen in de stad en neemt de bus. Waarschijnlijk gaat hij haar achtervolgen. Want aan het einde van deze film wordt een serie moordenaars gefluit behoort. Ook zij merkt iets op. Daarna is gelijk deze fgilm in onwetetendheid ook afgelopen. Met andere woorden er komt ook vast een deel 3 en vervolg van deze gekke persoon. FILMCIJFER toch een 4
Een ziekelijke persoon, beweert dat hij ziek is en aan kanker dood gaat.Hij zet een advertentie in de krant waarop er cameramannen op reageren.Hij wil daarom een documentaire film over hem zelf laten maken. Een broer van Angela. Getikt is hij.van elke cameraman met wie hij deze film maakt.Heeft hij zelf ook een filmcollectie van cameramannen in huis liggen./ Deze film heb ik wel versneld gezien want ik vond er niets aan.Filmcijfer geef ik een 1 voor de moeite
Het zal je maar gebeuren. Je rijdt als man en zwangere vrouw in een auto en je krijgt een botsing met iets over de weg. Het blijkt een flinke dikke tak te zijn. De auto doet het niet meer. Verderop zien ze een weg wat uitloopt bij een boer. Ze zien een auto met een man erin. Hij is aardig pas nadat hij ziet dat de vrouw zwanger is.Ze mogen in huis eten en slapen. De volgende dag bevalt ze niet van een zoon maar van een dochter. Ondertussen is haar man levend begraven. Na een tijdje ontsnapt hij. Onderweg komt hij 2 jongens tegen en pakt hij hun kleding af.Dan doet hij nog 1 poging om zijn vrouw te redden.In een schuur zit ze vast en 2 jonge jongens willen sex. Maar haarman komt op dat moment binnen en vermoord de jongens. Dezelfde jongens die hem hadden begraven. Op 1 moment bij een poging tot ontsnapping merkt de boer hun op. Hij schiet de man dood.Met een ander meisje die voorheen ook is meegenomen. Ontsnapt ze op een aparte manier.Vreemd genoeg blijkt het meisje Faith (Eigelijk een meegenomen meisje dat Aiden heette) een geest te zijn die haar toch geholpen heeft.Dat is het enigste wat ikzelf niet in deze film erin had gedaan. Want op sommige dingen klopt dat niet.Filmcijfer een 9
Super leuke film. Een kind van 7 kan erg goed rekenen.Een groot talent.Filmcijfer 8
RAMPEN FILM .Deze film gezien op schotel tv zender Horrorchannel. Film met een aardbeving.
Deze film gezien op schotel tv zender TALKING PICTURES. Een krantenschrijver en fotograafJack London wordt verliefd op een prachtige vrouw. Vanwege zijn schrijverskunst wordt hij gevraagd om naar Japan te gaan.Later Hij wordt gevangengenomen. Zijn andere medegevangenen ontsnappen maar worden allen bij een waterput doodgeschoten.De Japanse generaal Katanga wil de wereld laten weten wat zijn oorlogsplannen zijn doordat het vertellen aan Jack London . Filmcijfer 7
Van mij Filmcijfer een 7/ Leuk verhaal. En ook allemaal de flashbacks.
Peter Cushing heeft een boek gemaakt.Daarin staat:Een oude kattendame woont in een zeer goot huis met wel ongeveer 50 katten. De kattendame heeft in haar testament dat haar zoon niks krijgt. Maar wel haar katten. Een werkster opent een kluis. Pakt het testament. Maar de oude kattendame wordt wakker. Ze word vermoord. Maar de werkster wordt aangevallen door al haar katten.De kattendame wordt langzaam opgepeuzeld door haar eigen katten. Zoon komt het testament ophalen. Ook de Politie komt./In het 2e verhaal. Een kat die Wellington heet. Zij woont bij een gezin. Vader,moeder en twee kinderen. He kleinste meisje is een dochter van een overleden moeder die boeken achternalaat. Magie,Tarrot.Spreuken.Het grotere meisje is jaloers en haat de kat.Lucy de kleine meid gebruikt het spreuken b oké en maakt een pentagram. Het jaloerse meisje staat er middenin. Ze wordt langzaam verkleint door een spreuk. Wordt aangevallen scoor de kat Wellington en wordt zelfs doodgetrapt door het kleine meisje Lucy./3e verhaal. Donald Pleasence speelt hier een acteur samen met een vrouw in een beginnend filmscene.Thuis is een kat die jonge kittens krijgt. Helaas vind Donald en de vrouw dat vreselijk. Later proberen ze deze kat te doden maar vergeefs. Deze kat vermoord de eigenaren zelf./De schrijver heeft dit verhaal verteld aan de Uitgeverij. Maar het boek met alle verhalen in scripts wordt verbrandin de haard.Dit gebeurt dat wanneer PeterCushing de deur uitstapt. Maar helaas het niet overleefd door geweldadige katten in de gehele omgeving../In Deze film zijn de katten de baas.Erg Leuke film ik heb genoten. Toch een filmcijfer 9 deze film is te zien op schotel tv zender TALKING PICTURES
Meer nieuws
Netflix Pathé Thuis Disney+ Prime Video CANAL+ NPO Start Apple TV HBO Max Viaplay Videoland Cinetree Film1 CineMember Picl SkyShowtime MUBI
Meer beoordelingenReacties Populaire filmsPopulaire series
Meer populaire films
Meer populaire series