Loveblackcat2

Reacties


Loveblackcat2 heeft 2147 reactie(s) geplaatst.

76 jaar geleden
Spoiler

Superspannende film./Toen de jongen viel in een gat heeft niemand het gat ontdekt, zoniet dus de twee die op de jonge Autistische jongen moesten opletten waaronder zijn grote zus/Niemand is verbaast of Let op het feit dat hun zoon ineens constant een rugtasje overal waar hij is met zich meedraagt. Waar de stenen erin zitten. /Nota bene moet je maar s opletten bijna aan het einde van de film. HUH?de jongen draagt zijn rugtassie niet op het moment dat de famile hulp krijgt van een medium./De hulp krijgt de familie wel maar uiteindelijk lost de familie perongeluk zelf de problemen op./Daarnaast is het vreemd dat je als beide ouders zijnde het nooit is opgevallen dat hun dochter een eetstoornis heeft Op 1 moment pas veeltelaat wel./ wou ik ff kwijt!/Filmcijfer toch een 7

16 jaar geleden
Spoiler

Sommige grappen zijn wel aardig. Maar de meeste zijn waardeloos. Wat een domme achterlijke film zeg.Behoort een lollige film te zijn. Nee de regisseur is ziek in zn hoofd. Ook al las ik dat Johnny Depp deze film gemaakt heeft? Vreemd hoor?Filmcijfer een 1 voor de moeite

Spoiler

Lievelings serie. We weten wel hoe het is gelopen met bijna iedereen. Terecht gekomen in de filmindustrie. Geweldige Songs hopelijk staat dat ook op CD of Spotify./in een andere film ben ik wel of al eens tegen gekomen. Het duistere Gothic meisje Elizabeth Gillies/Ariana Grande in de Muziek. Steengoed overigens./De rest weet ik niet.

76 jaar geleden
Spoiler

Best wel een spannende film. Toch had ik zelf de Geesten iets meer laten doen bij het tweede huis die onderzocht werd. Achteraf had het eerste huis en al die scenes daarvan wel weggelaten kunnen worden want dat Angela de Gave van haar overleden moeder had stond allang vast. Vreemd genoeg ging toch haar broer door met Oplichting. Dat werd wel duidelijk bij het 2e huis. Het einde vond ik iets afgeraffeld alsof er geen budget en tijd meer was.Nadat Angela vrij kwam uit het huis. Had eigenlijk wel haar broer Jackson in het ziekenhuis moeten liggen samen met Eliott. Ook zag je de doden niet meer in beeld zoals Beth en Herman en mrs. Green.nadat de politie in beeld kwam./Beetje jammer maar toch een filmcijfer 7

16 jaar geleden
Spoiler

Alleen geschikt als jij de film wilt z ein in de taal van India.

6 jaar geleden
Spoiler

Ten eerste jammer genoeg een Spaanse film. Verwacht wordt een film met wolven. Nee het gaat over erven. Over Juan en Vader die allebei de dood zijn. Een zus die goed kan tekenen maar opgenomen blijkt te zijn. Wat een onsamenhangend Stom verhaal. Film is niet aan het raden
Filmcijfer ook een 1 voor de moeite.

Spoiler

Superspannende waargebeurd verhaal..filmcijfer 8

6 jaar geleden
Spoiler

Totaal helemaal niets. Echt geen aanrader. Waardeloos.

106 jaar geleden
Spoiler

Super film serie met Vampieren en Weerwolven en allerlei meningen daarvan. Elke actrice en acteur speelt zijn eigen rol zeer sterk. Wat mij betreft mag het eeuwig lang duren qua Vampierfilms zoals deze. Ik hoop dat er tamelijk veel vervolg films nog komen. Elke film krijgt een filmcijfer 10. Natuurlijk heb ik al de gehele filmserie in mn eigen film collectie. Vooral Kate Beckinsale en Bill Nighy vind ik supergoed.

76 jaar geleden
Spoiler

Eindelijk een film zonder sex en naaktheid. Dat moet maar eens vaker zo gemaakt worden./ Dat Esmee zich zo gechanteerd wordt door die Tiffy. Vanwege dat zij weet dat Esmee een dubbelrol leeft. Terwijl zij Esmee is die gewoon zo ontzettend Leuke Mode maakt .film met Mode. Filmcijfer 7

86 jaar geleden
Spoiler

Het is 1 van de eerste films die ik ooit gezien heb in de taal van Spaans en dat ook nog op Waarheid berust is. Goh wat een vrij enge film zeg, vooral het laatste halfuur. Ook het moment dat de inspecteur met de Politie in het huis na de noodoproep binnenkwamen.Wat zij zagen dat moet jezelf echt even gaan zien. Ook hieruit blijkt maar weer dat je de doden met rust moet laten en niet oproepen moet met een ouija bord. Zij wou haar vader spreken, teminste dat was haar bedoeling maar pakte heel anders uit.Ik kan mij best voorstellen na het zien van deze film dat het echt gebeurt is.Filmcijfer toch een 8

Spoiler

Of ik deze film nou echt zo supergoed vind. Nee. Maar superslecht is het ook weer niet. Merendeel vind ik jammer genoeg zo irritant kinderachtig. Sommige stukken is echt wel weer iets wat een Spidermanfilm behoort te zijn. / Toch vind ik als ik deze film vergelijken ga met de spiderman films die ik veel eerder heb gezien. Dan moet ik wel zeggen dat IK deze film de allerslechtste Spidermanfilm ooit is. Nee geef mij maar de Peter Parker films zoals het begon die waren teminste wel veel beter./ Ja mensen ik moet eerlijk tegen me zelf zijn. Ik geef daarom deze film een jammer genoeg slecht Filmcijfer een 2 voor de moeite./Broek op Langendijk kwam erook invoor samen met zogenaamde Nederlandse voetbalsupporters, waarom? Geen idee. Zo superkinderachtig! Ook die ALIENS achter het stuur aan het eind van de film. Sloeg echt nergens op. Jammer van deze langverwachte film. Waarschijnlijk wordt het hierna alleen nog maar slechter voor de volgende Spiderman.Hopelijjk Niet natuurlijk. Maar dat er een vervolg komt is vaak ook waar. Over waar gesproken. Waarom moet nou in deze film ook nog bekend worden gemaakt aan de gehele wereld via tv scherm dat Spider-Man dus Peter Parker is.Hiermee had de oudere vrouw de oudere tante van Peter in vorige films ook een beroerte of hartverlamming gehad. Dat is nou juist iets wat De Echte Peter Parker voorkomen wilde.Ja nogmaals Filmcijfer helaas een 2

6 jaar geleden
Spoiler

Ik heb ook deze film THE OPEN HOUSE gezien. Ikzelf heb ook een andere film ooit gezien maar die heet OPEN HOUSE zonder het woordje THE. ik moet bekennen. Als je die film nog niet gezien hebt die is dan wel veel spannender dan deze film./De jongen Logan kan hardlopen in 5.07 met contactlenzen. Aan het eind van de film grijpt de Mysterieuze griezel zijn contactlenzen eruit, waarbij hij het op een lopen doet. En zelfs onderweg zich verstopt waarbij Martha weer een boswandeling doet zonder gevaar (althans dat zien we niet).De jongen loopt vermoeid verder met de zaklantaarn aan, terwijl het in de ochtend is, naar de rand van het bos bij een beek. Vreemd genoeg stopt hij daar! Kort daarop verschijnt de Mysterieuze man. (Deze moordenaar een grote man met grote handen en vrij groot is met grote zwarte schoenen.). Hopelijk in het volgende deel weten we meer van hem)./In de vroege ochtend behoort de Politie nogmaals een kijkje te nemen,wellicht gebeurt dat ook in deel 2 want die zag ik hier nog steeds niet./De huis eigenaresse die blonde vrouw die aan het begin van deze film tegen moeder en zoon zei, dat zij gebruik mogen maken van het huis. Heb ik nooit meer gezien. Zou kunnen dat zij het is die aan het eind van deze film met een land rover aan komt rijden. Maar omdat het Open House is. Is het huis te bezichtigen vanaf 11.00 tot 17.00 / Ook de familie van de blonde eigenaresse heb ik niet gezien. Maar ook niet een foto van de overleden man van Martha./Ook vond ik het erg vreemd dat je als huismakelaar binnen mag komen bij de tijdelijke bewoner. Want zowel moeder en zoon schrokken erg./Iedere huismakelaar behoord eigenlijk precies te weten wie het huis bezoekt en ook weer weggaat. (Dit werd blijkbaar ook niet gedaan)want de killer bevond zich onder de huisbezoekers.Daaruit blijkt dat de huismakelaar precies moet kunnen achterhalen en weten wie de killer was./in een andere film genaamd THE BOY wordt ook het huis van binnenuit in de gaten gehouden./ Ook de gebrachte bananencake van Martha hebben ze niet opgegeten.Of misschien ook al opgegeten door de killer?/Ook MOET de killer een bekende zijn van Dit huis? Waarom? Hij was in korte tijd buiten bij de rode auto (vermoorde Chris) en ook zo weer in huis./ al met al een film met Erg veel vragen ik hoop dat de filmmaker in deel 2 het goede script uitwerkt met al deze vragen. Hopelijk komen er wat meer antwoorden in deel 2. / De vader verdiende in deze film niet zover geld met acteren! Korte filmrol hoor?/Voor de rest geef ik feze fgilm een filmcijfer een 6./ Het had qua spanning meer op een sterkere thriller moeten zijn.Waarschijnlijk hebben wij filmkijker misschien wel te maken met een hele jonge filmregisseur./De acteerrollen van iedereen waren goed./De momenten dat de boiler steeds werd aangezet had spannender mogen zijn in deze film. Niemand zag je daar in de duisternis. .

66 jaar geleden
Spoiler

Spannende film. De moeder van de jongen komt op het eind toch nog opdagen. Gevaarlijk. Ja dat wel. Maar redt eigenlijk wel haar zoon en haar man. / In deze film laten ze het wel goed zien dat er goede politie is maar ook corrupte politie./Toch het zolang wachten op de drugs vond ik zeer riskant. Raad het eigenlijk af. Filmcijfer geen 10 maar een kleine 6

Spoiler

Hallo ik ben meer van het zien van FILMS. Op Google las ik dat Netflix ruimte ging maken voor nieuwe films en series.Deze SERIE gaat dus ook verdwijnen. Als ik dan dat bericht mag geloven.!/Zo doende heb ik deze SERIE gezien achterelkaar op 1 middag en avond.met slaappauze van 1uur./Het aflevering aantal van deze SERIE DIRTY JOHN is 8 stuks./TIP het is dan ook zeer aan te raden om Alles in 1x te kunnen zien. /Bij aflevering 1 denk je wat een saaie serie maar door mijn nieuwsgierigheid. En omdat het gebasseerd is op ware feiten.Blijf je kijken./TIP mocht je zelf een pauze of iets tussendoor eten. Dan kan je het bij Netflix op pauze of terugzien zetten.!/De acteurs en actrices spelen ontzettend goed.Op 1 moment dacht ik te zien Jennifer Love Hewitt te zien als Veronica. Maar zij wordt gespeeld door Juno Temple./ Verder bij alle delen vanaf deel 1 tot deel 8 kom je erachter dat deze SERIE steengoed is gespeeld en het helemaal niet saai is. Sterker nog het wordt na elke aflevering juist zo spannend als een echte film als een thriller./ Waar gebeurd verhaal.Helaas gebeurt het ook in de werkelijkheid. Maar deze SERIE was echt heel erg goed gespeeld. Ja iedereen moet eigenlijk deze al gezien hebben. / Ik heb deze in ieder geval al gezien.Voor elke aflevering een 10. Dus voor deze SERIE ook een 10.

46 jaar geleden
Spoiler

Deze film gezien op schotel tv zender Horrorchannel./Epen soort ontgroening maar dan bij jonge meiden om bij een bepaalde groep te horen./Meiden feest met zwembaden/ Dance feestpen met een pilletje drugs Flink gaan trippen/Het ergste is dat er een serie moordenaar actief is /ja ik vind het verhaal slecht. Geen spanning. Vind het eigenlijk maar een klotefilm. Zelfs ook al komen er mooie onge meiden hier in voor.Filmcijfer 4

Spoiler

Aardige film en een soort comedy thriller. Veel parachuut springen.Martin Sheen (junior) speelt samen met Natasja Kinski.Wauw zeg! Ongelooflijke mooie vrouw. Vast een model geweest./Enige opmerking is wel. Dat er veel geschoten word maar zonder resultaat.Eigelijk had je al 20x dood kunnen zijn als je tenminste wel goed kan schieten. Klungelig is dit vooral als dit dan ook nog de Russische KGB is. Filmcijfer 5.

Spoiler

Dit is eindelijk de allerbeste en spannendste film ooit gemaakt over Hannibal Lector./ Eindelijk weet ik nu pas hoe Hannibal Lector als kind zijnde zijn familie verloor en uiteindelijk zo geworden is. Dat komt in deze film erg goed naar voren.De Duitsers hadden zijn familie vermoord. Hijzelf ontsnapt en verzindt uit op wraak.Hannibal Lector pakt en spoort de Duitsers op dat als hij volwassener is. Filmcijfer 9

6 jaar geleden
Spoiler

WAT EEN GORE KLOTE FILM ZEG, JA IK ZEG HET KEIHARD FILMCIJFER MIN 20

6 jaar geleden
Spoiler

VOLGENS MIJ KLOPT ER IETS NIET? Op een gegeven moment houdt zij een man waarvan het zijn auto is onder schot op weg naar een verlaten plek. De man raakt dood. Ze vergeet mee te nemen haar mes en ook haar pistool die bezaaid zijn met haar vingerafdrukken.Blijkbaar ligt het ergens bij die man of in de bergen Zij steekt die auto van die man dus ook nog in brand (huh? Waarom vanwege vingerafdrukken is ok. Maar ...Zij gaat dan een stuk lopen in het donker.Maar vreemd genoeg zit zij ineens WEER in een auto en krijgt een telefoontje vanuit het ziekenhuis.DAT SNAP IK EFFE NIET. Welke auto is dat? Dat moet haar eigen auto zijn. Die ergens staat na een halve nacht gelopen te hebben op weg naar Tulsa./Vreemde film filmcijfer een 4

86 jaar geleden
Spoiler

De letters...Instniinstantieeuws....heb ik verkeed hieronder in vorige text beschreven. Het had moeten zijn :De ramp komt ook niet in 1e instantie in het nieuws./ ook is er een woord fout kippensoep. Dat had dus moeten zijn et woord.....kippenpoep. Deze tekst hoort hieronder.

6 jaar geleden
Spoiler

Geweldige super thriller. Waar je als vader en moeder die zo graag een weeskind willen. Gigantisch om de tuin worden gehouden. Zelfs als filmfan kenner werd ik ook verrast. Filmcijfer echt wel een dikke 9/ Isabelle fuhreman speelt Esther in de film Ophran.Op Google kan ze lief kijken maar ook boos. Ook zijn er diverse foto's van haar waar er ze best wel erg knap er uit ziet. Ongelooflijk hoe in deze film dit enge meisje zich voor d iet als een 9jarig weeshuismeisje.

Spoiler

Deze film is te zien op schotel tvzender TALKING PICTURES. Vooral de stemmen die hierin voorkomen zijn erg goed gevonden. De poppen in de museum zijn niet allen even mooi. Maar ja Madame Tusau kwam ook wel wat later.

106 jaar geleden
Spoiler

Onder de weerwolf films is deze film serie de beste. Vooral hoe de meiden in aanraking komen met een weerwolf.Uiteraard heb ik alle delen al gezien en zelfs in mijn film collectie. Superfilm filmcijfer dikke 10

6 jaar geleden
Spoiler

Erg leuke film voor de jeugd. Deze film heb ik gezien op schotel tv zender 5 STAR.Super leuk dat Bill Nighy hier ook een rol heeft.Beter bekend in de filmserie UNDERWORLD die films met Vampiers en Weerwolven en SELENA./Ook is er dame die erg groot lijkt.