Fran heeft 3 reactie(s) geplaatst.
Mooie serie, jammer er geen 3e seizoen is/wordt gemaakt waarin het geluk van de 2 hoofdrol spelers voorop staat.
Geweldig mooie serie, zelfs voor hetero's. Het is niet storend dat er soms Russisch gesproken wordt. Alleen jammer dat het vrij korte afleveringen zijn waarin men de tijd ontzettend snel voorbij laat gaan. Daardoor heb je soms het gevoel dat je een en ander hebt gemist. Men had dieper op de materie in mogen gaan wat mij betreft. Desondanks vind ik het echt het kijken waard.
Leuke serie, verveeld niet, hadden veel meer afleveringen mogen zijn. Ik hoop dat er snel een 2e seizoen komt bij netflix met meer afleveringen.
Meer nieuws
Netflix Pathé Thuis Disney+ Prime Video CANAL+ NPO Start Apple TV HBO Max Viaplay Videoland Cinetree Film1 CineMember Picl SkyShowtime MUBI
Meer beoordelingenReacties Populaire filmsPopulaire series
Meer populaire films
Meer populaire series